2014年5月3日 星期六

台北五天自由行(第一天)

三月十七號是我倆老的大日子...有生以來的第一次五天自由行遊台北.行程和一切事項由小男人安排好.下塌的永安棧就在西門町六號地鐵站的附近,出入很方便.最後去台灣旅遊是2010年的三月份,今次也是第八次.一踏入桃園機場,原來修建過,裝潢現代化很多.兩點半出機場,然後坐國光巴士到台北火車站,然後過對面的台西客運站,轉成國光專車到西門町.check-in完已經四點多鐘,立刻趕去自由廣場看1600隻的紙熊貓.到達時差不多五點,還間中落著少許微雨 .

很有線條美的桃園機場


來到自由廣場差不多五點了!有1600隻熊貓等緊我呀!


牌坊規制是「五門六柱十一間」規格,與古代皇陵前「神路」建築的牌樓相同,是中國傳統建築中的最高等級,氣勢磅礡。每逢國家慶典,牌樓前都會擺設數十幅大型中華民國國旗
台灣保育的黑熊貓也來湊熱鬧

齊齊來影張全家幅




比我錫一啖喇
我頂帽靚嗎?
你個鼻大還是我個鼻大?
喂喂喂...你地係邊樹呀?


我個肚腩舒服嗎?



















七點幾睇完可愛的熊貓,便到廣場內的一間餐廳食自助餐.不是太多款式的食物,但坐得幾舒服.






這個芋頭麻糬很好味
雜果蘆薈





酒店房間走廊的小擺設
房間和洗手間也不是很大,但床夠硬...適合我條老腰骨





32 則留言:

  1. Welcome.. 有1600隻熊貓等緊你哋呀 ! 勁 !! ::vv4063

    回覆刪除
    回覆
    1. 早晨mimi!現場睇見真係好可心,擺設的熊貓不是死板板,所以很多拍友在現場拍照呢!::kk3014

      刪除
  2. 1600隻紙貓熊, 與大家一起守護瀕臨絕種的動物 ! 很有意義 !::vv4040

    回覆刪除
  3. DOROTHY 你們叻叻喎!我去自遊行都係有年青人同行,台灣態貓景點未到過景像宏圖大展,謝謝分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 懷念KAREN 樂壇星途短暫!

      刪除
    2. 早晨Irene!現在己經展完喇...哈哈哈,因為我個仔話我地已經跟團去過咁多次,可以自己自由行喎.台灣都可以,其他地方就唔得架喇::kk3100

      刪除
    3. 我都懷念Carpenters的歌聲,我很喜歡呢!

      刪除
  4. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  5. 1600隻熊貓很壯觀呀!我濶別台北11年了!

    回覆刪除
  6. Stella,有機會要去去喇,今次我好開心,因為現在係澳門去到旅遊景點的地方,好像週圍都只聽到普通話,有時搭巴士,如果是出關閘的話,機乎成車都是強國人,好似我返左大陸一樣...所以今次係酒店內吃早餐buffet,左右隔離都說廣東話,好親切,西門町一樣聽到廣東話,好開心呀!
    ::kk3107

    回覆刪除
  7. 保育熊貓如此龐大定引得起人共嗚, 好看啊! ::oo2082

    回覆刪除
    回覆
    1. 雅姬蘭,您好!熊貓真的很可愛呀!::oo2003

      刪除
  8. 咁多熊貓好壯觀呀, 台灣平, 所以都會去過多次! ::vv4014

    回覆刪除
    回覆
    1. win win,您講得對,台灣消費平,所以多去幾次,而且個幾鐘就到囉...幾好呀!
      ::kk3011

      刪除
  9. 包大人...早晨...d熊貓好可愛...希望佢快d到香港....

    回覆刪除
    回覆
    1. Teresa,如果又到香港,我都或者會過來睇架!::kk3011

      刪除
  10. 廣場D熊貓好可愛啊!::_343

    回覆刪除
  11. Ka Ka,佢地擺得姿態好可愛,原來熊貓都可以咁可愛!::_1856

    回覆刪除
  12. 包大人, 很久沒有通訊了, 你好嗎? 正想念著你們一班舊BLOG友呢, 哈哈哈, 澳門生活好嗎? 仍有回碧桂園小住嗎?

    你這次是自由行嗎? 咁多熊貓, 實在場面震撼呀

    回覆刪除
    回覆
    1. JJ,好耐無見呀!現在澳門因有賭場比以前繁榮很多.很多大陸遊客來澳門旅遊和買奶粉和一些日用的化裝品、澡涼液和洗頭水.旅遊景點如噴水池和大三巴,人流如鯽,沒什麼必要,我也不會出噴水池呢!
      ::kk3100

      刪除
  13. 祝┏┯┓┏┯┓┏┯┓┏┯┓┏┯┓
    福┨母┠┨親┨┨節┨┠快┨┠樂┨♪♫✿❤(。◠‿◠。)♪♫ ✿❤
    您┗┷┛┗┷┛┗┷┛┗┷┛┗┷┛

    回覆刪除
  14. 這個熊貓場面認真壯觀!上次在下到台灣時才知到當地人將熊貓叫作貓熊的。聽落幾有新鮮感架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呵呵,貓熊又幾特別喎!::kk3006

      刪除
    2. 包大人/ 域兄晚上好,
      似熊嘅貓同似貓嘅熊都一樣啫,

      刪除

表情符號小工具