2013年10月20日 星期日

澳門政府總部開放日

坐落於南灣湖畔的澳門政府總部,於十月十九和廿十日對外開放.雖然是在澳門出世,也是第一次去參觀.府內也展覽一些二、三十年代的老澳門相片,不過可惜我還未出世呢!


銀樂隊在門前演奏助興


























此廳是用來招待貴賓的


街邊吃粉腸


飄色隊巡遊經過板樟堂玫瑰聖堂門前



小孩目不轉睛地看著水盆中的金魚

朱聯新儀仗店製作的飄色

街邊賣香煙


三十二人扛抬裝飾有鮮花的棺槨


關前街


25 則留言:

  1. 早晨!謝謝分享!好靚喎!

    回覆刪除
  2. 小時候街頭觀賞金魚好好回憶呀!

    回覆刪除
  3. 同樣地,我也從未參觀過港督府呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次我個小男人話同我去,我一口就答應...難得他肯陪我去呢!

      刪除
    2. 哈哈講真我都未曾去過港督府呀!

      刪除
  4. 好熱鬧呢,澳門還有什麼節慶?

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在要到十二月八號的聖母無原罪,跟住二十號回歸,跟住便是聖誕喇...

      刪除


  5. 總部建築, 內外都佈置得好靚呀!顏色好靚.... 好有風味呀!

    回覆刪除
  6. ღ 包大人 黃昏好...ღ
    ღ舊的結束...新的開始.....愉快新的好分享...ღღ

    回覆刪除
  7. MY █▄ϑVҼ 好姊妹・゚★晚安夢甜喇喂☁。
    \(◕ヮ◕)/Ha Ρpy•♡又到週六。¤•・天天向快樂前進。・゚
    ─▄▄─▄▄─╔╗╔╦══╦═╦═╦╗╔╗─╔╗♪ ೋ♫.•°•♩♬。
    ███████║╚╝║══║═║═║╚╝║╔╝╠═╦╦╗▀▀▄▀▀▄
    ▀█████▀║╔╗║╔╗║╔╣╔╩╗╔╝║╬║╬║║║────▄▀
    ──▀█▀──╚╝╚╩╝╚╩╝╚╝═╚╝═╚═╩╩╬╗║──▄▀
    ═════════════════════════╚═╝─▀*ღ⊹*・

    回覆刪除
  8. Hi, 我來探妳既新居呀! (◕ヮ◕)

    回覆刪除

表情符號小工具